Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NyslipadeKanter" data-source="post: 1328025" data-attributes="member: 161661"><p>Orelaterat, men en fråga till forumets liftkortsexpert: </p><p></p><p>En tanke som bara slog mig häromdagen; har någon testat att göra ett veckoliftkort i form av av ett klippkort? </p><p></p><p>Jag tänkte på en familj som åker en vecka till en skidort; vissa dagar kanske det är dåligt väder, eller ungar gnäller på att de har ont i benen och då vill man göra något annat. Men man som förälder har ångest att en dag då brinner inne på liftkortet. </p><p>Hade det varit en poäng med att ha ett slags "klippkort" på det här veckokortet; dvs att man har 4-5 dagar, men det kan utnyttjas under en särskild 7-dagarsperiod? </p><p>Kanske finns det redan, eller så är det en jättedum idé. Men hade varit intressant att veta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NyslipadeKanter, post: 1328025, member: 161661"] Orelaterat, men en fråga till forumets liftkortsexpert: En tanke som bara slog mig häromdagen; har någon testat att göra ett veckoliftkort i form av av ett klippkort? Jag tänkte på en familj som åker en vecka till en skidort; vissa dagar kanske det är dåligt väder, eller ungar gnäller på att de har ont i benen och då vill man göra något annat. Men man som förälder har ångest att en dag då brinner inne på liftkortet. Hade det varit en poäng med att ha ett slags "klippkort" på det här veckokortet; dvs att man har 4-5 dagar, men det kan utnyttjas under en särskild 7-dagarsperiod? Kanske finns det redan, eller så är det en jättedum idé. Men hade varit intressant att veta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp