Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Blivit lurad eller ej? Pjäxköp. HJÄLP!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="streimert" data-source="post: 1077281" data-attributes="member: 40123"><p>Hmm,,, hur mkt väger du?</p><p>Det hela låter mkt märkligt,,,, </p><p>Oavsett så verkar kombon med dina skidor och en sådan mjuk pjäxa inte synka,,,,skulle jag säga...</p><p>I dina begrepp med en offpist skida skulle jag ligga mellan 110-120...</p><p>Att gå på 130 (lite beroende av modell etc,,,) men jag menar en styv j....a pjäxa är inte att föredra i offpist anser jag,,, om du skall ha långa trevliga dagar som kan hantera allt från puder, till slagit och uppkört. </p><p>Att ligga på uppkörd offpist som slår som attans är INGEN höjdare alls ,,, det nöter skenben,,,</p><p></p><p>Oavsett hade jag gått tillbaka till dom och förklarat vad du upptäckt eller tänker och sedan låta dom svara på dina påståenden.</p><p>Först därefter (beroende på vad dom svarar) kontakta ALN och driva processen där. </p><p>Det du beskriver kan direkt hänvisar till bristfällig information enligt rådande konsumentköplag. ...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="streimert, post: 1077281, member: 40123"] Hmm,,, hur mkt väger du? Det hela låter mkt märkligt,,,, Oavsett så verkar kombon med dina skidor och en sådan mjuk pjäxa inte synka,,,,skulle jag säga... I dina begrepp med en offpist skida skulle jag ligga mellan 110-120... Att gå på 130 (lite beroende av modell etc,,,) men jag menar en styv j....a pjäxa är inte att föredra i offpist anser jag,,, om du skall ha långa trevliga dagar som kan hantera allt från puder, till slagit och uppkört. Att ligga på uppkörd offpist som slår som attans är INGEN höjdare alls ,,, det nöter skenben,,, Oavsett hade jag gått tillbaka till dom och förklarat vad du upptäckt eller tänker och sedan låta dom svara på dina påståenden. Först därefter (beroende på vad dom svarar) kontakta ALN och driva processen där. Det du beskriver kan direkt hänvisar till bristfällig information enligt rådande konsumentköplag. ... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Blivit lurad eller ej? Pjäxköp. HJÄLP!
Tillbaka
Topp