Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Blivit lurad eller ej? Pjäxköp. HJÄLP!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IPJT" data-source="post: 1077283" data-attributes="member: 82267"><p>Tack för ditt svar! Hade hoppats på att du skulle svara att scott typ mäter flex på annat vis så pjäxan är hårdare än andra 90pjäxor... Men ibland är verkligenheten bitter... </p><p>Vill ju precis som du skrev ha ett par pjäxor som samspelar med skidorna. Corvus e ju en skida som gillar köras snabbt å hårt. Precis som jag vill ha det. Jobbiga e att jag kom hem till Stockholm idag,men skulle det bli aktuellt får väl dem betala returfrakt.</p><p>Några andra som har tankar kring pjäxorna eller köpet?</p><p></p><p>Då kommer vi till 2 följdfrågor.</p><p>1. Om det slutar med att jag returnerar pjäxorna, måste jag då även returnera sulorna? Eller kan jag med 100% sannolikhet använda dem i pjäxorna jag köper istället. </p><p>2. Skidorna ligger hos sportconrad som väntar med att skicka skidorna tills jag meddelat pjäxlängd så de vet hur de ska montera bindningar (griffon eller jester).</p><p>Vågar jag ange längden på pjäxorna jag köpt nu och hoppas på att det e exakt samma storlek på de jag köper istället? Kanske kan man justera längden på bindningarna så pass mkt så att de passar typ alla pjäxor i intervallet 25,5-27 typ. Eller?</p><p></p><p>Tack !!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IPJT, post: 1077283, member: 82267"] Tack för ditt svar! Hade hoppats på att du skulle svara att scott typ mäter flex på annat vis så pjäxan är hårdare än andra 90pjäxor... Men ibland är verkligenheten bitter... Vill ju precis som du skrev ha ett par pjäxor som samspelar med skidorna. Corvus e ju en skida som gillar köras snabbt å hårt. Precis som jag vill ha det. Jobbiga e att jag kom hem till Stockholm idag,men skulle det bli aktuellt får väl dem betala returfrakt. Några andra som har tankar kring pjäxorna eller köpet? Då kommer vi till 2 följdfrågor. 1. Om det slutar med att jag returnerar pjäxorna, måste jag då även returnera sulorna? Eller kan jag med 100% sannolikhet använda dem i pjäxorna jag köper istället. 2. Skidorna ligger hos sportconrad som väntar med att skicka skidorna tills jag meddelat pjäxlängd så de vet hur de ska montera bindningar (griffon eller jester). Vågar jag ange längden på pjäxorna jag köpt nu och hoppas på att det e exakt samma storlek på de jag köper istället? Kanske kan man justera längden på bindningarna så pass mkt så att de passar typ alla pjäxor i intervallet 25,5-27 typ. Eller? Tack !!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Blivit lurad eller ej? Pjäxköp. HJÄLP!
Tillbaka
Topp