Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Blivit lurad eller ej? Pjäxköp. HJÄLP!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IPJT" data-source="post: 1077288" data-attributes="member: 82267"><p>Tack för era utförliga svar! </p><p>Han i butiken sa som sagt att pjäxan inte "har" 90 i flex utan var betydligt hårdare (runt 130 typ). Kan ju tycka att jag borde ifrågasatt detta med tanke på att det står 90 på pjäxan men litar fullständigt på personalen på Hanssons. Blev dock tveksam då jag kommer hem och det står på nätet att det är en mjuk pjäxa. Förväntade mig att jag skulle hitta information om att Scott mäter flex på annat vis (alltså i enlighet med säljaren), och att pjäxorna således är hårda! </p><p></p><p>Jag hör av mig till Hanson och vidarebefodrar denna tråd så får vi se vad dem har att säga om saken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IPJT, post: 1077288, member: 82267"] Tack för era utförliga svar! Han i butiken sa som sagt att pjäxan inte "har" 90 i flex utan var betydligt hårdare (runt 130 typ). Kan ju tycka att jag borde ifrågasatt detta med tanke på att det står 90 på pjäxan men litar fullständigt på personalen på Hanssons. Blev dock tveksam då jag kommer hem och det står på nätet att det är en mjuk pjäxa. Förväntade mig att jag skulle hitta information om att Scott mäter flex på annat vis (alltså i enlighet med säljaren), och att pjäxorna således är hårda! Jag hör av mig till Hanson och vidarebefodrar denna tråd så får vi se vad dem har att säga om saken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Blivit lurad eller ej? Pjäxköp. HJÄLP!
Tillbaka
Topp