Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Blivit lurad eller ej? Pjäxköp. HJÄLP!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IPJT" data-source="post: 1077328" data-attributes="member: 82267"><p>Pratade med Erik (som jag köpte pjäxorna av) på Hanson. Han lät säker på sin sak när han förklarade att pjäxorna inte är 90 i flex i tex Langes eller Tecnicas mått mätt utan snarare runt 115. </p><p>Är väl ingen här på forumet som förkastat att så skulle kunna vara fallet. Han sa också att om jag mot förmodan känner att pjäxorna är för mjuka kan de sätta dit en till nit som gör pjäxorna styvare.</p><p>Tycker ni att jag är riktigt dum om jag accepterar detta eller ska jag köpa det och hoppas på det bästa? </p><p>Tack!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IPJT, post: 1077328, member: 82267"] Pratade med Erik (som jag köpte pjäxorna av) på Hanson. Han lät säker på sin sak när han förklarade att pjäxorna inte är 90 i flex i tex Langes eller Tecnicas mått mätt utan snarare runt 115. Är väl ingen här på forumet som förkastat att så skulle kunna vara fallet. Han sa också att om jag mot förmodan känner att pjäxorna är för mjuka kan de sätta dit en till nit som gör pjäxorna styvare. Tycker ni att jag är riktigt dum om jag accepterar detta eller ska jag köpa det och hoppas på det bästa? Tack! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Blivit lurad eller ej? Pjäxköp. HJÄLP!
Tillbaka
Topp