Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Blivit lurad eller ej? Pjäxköp. HJÄLP!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IPJT" data-source="post: 1077365" data-attributes="member: 82267"><p>Ty för tips!</p><p>75 kg, 184 lång. Är ingen som "slapp"-åker utan gillar att köra hårt och åka fort (detta som kallas att charga??? haha). Har som sagt tävlat alpint upp till 14 års ålder. E nu 22. Gillar således att piska pist men även att åka utanför. Slänger väl en och annan backflip å 540 typ heheh. Så vill väl sätta bindningen så "allround" som möjligt. Är det ngt som ska uppoffras är det isåfall park-egenskaperna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IPJT, post: 1077365, member: 82267"] Ty för tips! 75 kg, 184 lång. Är ingen som "slapp"-åker utan gillar att köra hårt och åka fort (detta som kallas att charga??? haha). Har som sagt tävlat alpint upp till 14 års ålder. E nu 22. Gillar således att piska pist men även att åka utanför. Slänger väl en och annan backflip å 540 typ heheh. Så vill väl sätta bindningen så "allround" som möjligt. Är det ngt som ska uppoffras är det isåfall park-egenskaperna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Blivit lurad eller ej? Pjäxköp. HJÄLP!
Tillbaka
Topp