Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Blivit lurad eller ej? Pjäxköp. HJÄLP!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="herrgard" data-source="post: 1077383" data-attributes="member: 101904"><p>Jag tycker boosterstrap gör att pjäxor känns hårdare också. Även linern gör skillnad. Jag väger som dig (men är kortare) och åker roxa x-ride. Det står flex 80 på pappret men den känns som en fulltilt 8 som brukar anges som motsvarande ~90-100 i flex.</p><p></p><p>Jag har inga problem alls att driva mina renegade i hastigheter långt över vad som är bekvämt. Skulle tro att det kommer fungera hur bra som helst om den sitter bra på foten. Det är rätt mycket vanesak med flex också...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="herrgard, post: 1077383, member: 101904"] Jag tycker boosterstrap gör att pjäxor känns hårdare också. Även linern gör skillnad. Jag väger som dig (men är kortare) och åker roxa x-ride. Det står flex 80 på pappret men den känns som en fulltilt 8 som brukar anges som motsvarande ~90-100 i flex. Jag har inga problem alls att driva mina renegade i hastigheter långt över vad som är bekvämt. Skulle tro att det kommer fungera hur bra som helst om den sitter bra på foten. Det är rätt mycket vanesak med flex också... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Blivit lurad eller ej? Pjäxköp. HJÄLP!
Tillbaka
Topp