Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Blivit lurad eller ej? Pjäxköp. HJÄLP!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LawndartGustav" data-source="post: 1077414" data-attributes="member: 14475"><p>Eftersom bindningen löser ut bak om jag har under 12 är det ett måste för mig när man gillar att hoppa klippor =)</p><p>Hade kanske kunnat köra 9 fram men vågar knappt prova. Så ja, trial and error. Tror det var Seth Morrisson som sa att han börjar säsongen på 10 och skruvar upp bindningarna allt eftersom han kommit igång + att man märker när det är för lågt via krasher =) är dock inte ett jättekul sätt att upptäcka att man har bindningarna för lågt men kan ju blir farligt om man skruvar upp för mkt beroende på teknik och skills.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LawndartGustav, post: 1077414, member: 14475"] Eftersom bindningen löser ut bak om jag har under 12 är det ett måste för mig när man gillar att hoppa klippor =) Hade kanske kunnat köra 9 fram men vågar knappt prova. Så ja, trial and error. Tror det var Seth Morrisson som sa att han börjar säsongen på 10 och skruvar upp bindningarna allt eftersom han kommit igång + att man märker när det är för lågt via krasher =) är dock inte ett jättekul sätt att upptäcka att man har bindningarna för lågt men kan ju blir farligt om man skruvar upp för mkt beroende på teknik och skills. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Blivit lurad eller ej? Pjäxköp. HJÄLP!
Tillbaka
Topp