Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Blivit lurad eller ej? Pjäxköp. HJÄLP!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IPJT" data-source="post: 1082047" data-attributes="member: 82267"><p>Hej på er! Vill följa upp med att berätta att Hansons skött situationen på ett förstaklassigt vis!</p><p></p><p>Jag var uppe i Åre över jul och invigde pjäxorna som jag ursprungligen köpt. Körde på dem i 3 dagar och upplevde dem som alldeles för mjuka. Gick in på Hansons i hopp om att de kunde dra i en till "bult" i pjäxan i syfte att göra den styvare. </p><p>Personalen på Hansons kom fram till att det inte skulle vara tillräckligt och bytte därför in pjäxorna mot ett par hårdare sproilans nya pjäxor. </p><p></p><p>Alltså! Väldigt snyggt skött av Hansons! Mycket kul att se att man får det där lilla extra (läs stora) när man väljer att pröjsa lite till och handla lokalt istället för att beställa hem från tex SportConrad! </p><p></p><p>Hälsningar</p><p>Mycket nöjd kund!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IPJT, post: 1082047, member: 82267"] Hej på er! Vill följa upp med att berätta att Hansons skött situationen på ett förstaklassigt vis! Jag var uppe i Åre över jul och invigde pjäxorna som jag ursprungligen köpt. Körde på dem i 3 dagar och upplevde dem som alldeles för mjuka. Gick in på Hansons i hopp om att de kunde dra i en till "bult" i pjäxan i syfte att göra den styvare. Personalen på Hansons kom fram till att det inte skulle vara tillräckligt och bytte därför in pjäxorna mot ett par hårdare sproilans nya pjäxor. Alltså! Väldigt snyggt skött av Hansons! Mycket kul att se att man får det där lilla extra (läs stora) när man väljer att pröjsa lite till och handla lokalt istället för att beställa hem från tex SportConrad! Hälsningar Mycket nöjd kund! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Blivit lurad eller ej? Pjäxköp. HJÄLP!
Tillbaka
Topp