Tjenna killen. Jag har kört telis ett tag på sigma fr 18. Om du satsar på att köra mycket pist tror jag inte att du blir besviken på skidan. Jag har kört ett antal veckor och tycker att den gör sig bra både i pist och i offpisten. Den är stabil och fladdrar inte gärna även om man står på lite.
Kör hårt! /Anders