Scar_Face
Ny medlem
Bo i Österrike säsongen 2005/06
Tjena alla glada!
Nu är det så att jag och en polare ska åka till Österrike i vinter, vi åker dit med målet att bo kvar hela säsongen.
Men vi har varken boende eller jobb... så vi är jätte tacksamma över alla tips och all info vi kan få om både boende och jobb.
Om det finns andra som vill hänga med så ere bara o skrika till, juh fler desto bättre!
Skulle vara jättebra om vi kunde få lite hjälp...
Vintern 2005/2006 i Österrike!
/Arvid Holmgren
Nu är det så att jag och en polare ska åka till Österrike i vinter, vi åker dit med målet att bo kvar hela säsongen.
Men vi har varken boende eller jobb... så vi är jätte tacksamma över alla tips och all info vi kan få om både boende och jobb.
Om det finns andra som vill hänga med så ere bara o skrika till, juh fler desto bättre!
Skulle vara jättebra om vi kunde få lite hjälp...
Vintern 2005/2006 i Österrike!
/Arvid Holmgren