Bo i St. Anton

KrisNor

Ny medlem
Bo i St. Anton
Jeg reiser alene til st. anton i slutten av november. Har ikke jobb eller sted å bo. Noen som vet hvordan det er med å skaffe seg sted å bo? Noen som har en plass i en leilighet ledig? Noen som vet om noen billige hus som leier ut for hele sesongen?

Gleder meg til vinteren.

Bo i St. Anton
Tja!
vi e 2 st från gotland som oxå tänkte dra ner dit i slute på november.
Hur går de för dej har du hitta boende/jobb ännu? vi håller oxå på o kollar runt lite. kan ju höra av dej om du hittar någe o behöver fler för att fylla ut boendet =)..

Ha de gött!/Oscar

Bo i St. Anton
Yo!
Vi är också 2st , dock från gbg som tänkte dra ner dit i slutet av november/december. Även också utan jobb/boende, men vi letar för fullt. Vi är gärna med och fyller ut boendet så om det finns plats kvar tveka inte att skicka ett meddelande. ha d fett =) MVH / Magnus o Markus

Bo i St. Anton
Hade också tänkt dra till St. Anton i vinter. Vart söker ni för någonstans? Jag är gärna med och delar både boende och resa ner :)

Bo i St. Anton
Ja da har jeg fikset sted å bo. 16 euro pr. døgn. Det er en leilighet til 6 pers. Tror det er mer ledig der. Haus Anita eller Appartment Anita. Finner det på stantonamarlberg.com

Bo i St. Anton
ja ska oxå ner till anton är tänkt. så om någon vet nå nice ställe för
tre snubbar som kommer ner vecka 1 och stannar på obestämd tid så är allt välkommet..
simma lugnt.. peace

Bo i St. Anton
jag är sugen som fan på att dra ner ! behöver reskompisar och någonstans att bo + ett jobb då såklart men det får fixas på plats!!
Hör av er /
Puss fia

Bo i St. Anton
Också sugen som fan att åka ner!
Jag kommer att åka ensam från Uppsala så jag behöver lite sköna resekompisar!
Jag kommer att behöva jobba där nere men alla säger att det löser sig på plats så jag antar att det gör det :)

Verkar finnas ett gäng som är sugen på boende här, om någon hittar ett lämpligt krypin så skicka ett FR mail eller skriv i min gästbok så kanske vi blir resekompisar :)

// Tim

Tillbaka
Topp