Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
bo i st jacob-bra eller dåligt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Storsnasen" data-source="post: 374137" data-attributes="member: 43093"><p>Det funkar bra! Jag hade valt att bo där igen, det är billigare och lugnare. St. Jakob är ju avlångt så avståndet till närmaste lift beror lite på var ni bor. Jag bodde nästan längst bort dock och det var inga problem. Skidbussarna går rätt ofta och på natten är det nån sorts taxibuss som åker runt som kostar 1 euro. Och att gå från St. Anton till St. Jakob är något jag saknar fortfarande, för det är väldigt fint. Det är värre om ni hamnar snäppet längre österut, i Pettneu. Då blir det en annan by som inte hänger ihop med St. Anton.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Storsnasen, post: 374137, member: 43093"] Det funkar bra! Jag hade valt att bo där igen, det är billigare och lugnare. St. Jakob är ju avlångt så avståndet till närmaste lift beror lite på var ni bor. Jag bodde nästan längst bort dock och det var inga problem. Skidbussarna går rätt ofta och på natten är det nån sorts taxibuss som åker runt som kostar 1 euro. Och att gå från St. Anton till St. Jakob är något jag saknar fortfarande, för det är väldigt fint. Det är värre om ni hamnar snäppet längre österut, i Pettneu. Då blir det en annan by som inte hänger ihop med St. Anton. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
bo i st jacob-bra eller dåligt?
Tillbaka
Topp