Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Bobby Brown, trippel flip/cork ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mackep" data-source="post: 770597" data-attributes="member: 51528"><p>Jag håller faktist med Jekub på punkten att utvecklingen börjar barka iväg åt fel håll då det slängs trippel-corkar!</p><p></p><p>Dock måste jag säga att Bobbys stil är det inget fel på, sw dub mistysarna på X-games var off the hook! Galen grab och stomp så in i nooooorden! Och så länge man kan hålla det på den nivån att man fortfarande kan hålla, och tweaka, en grab samt stompa tricket kan jag inte hacka ner på dom för att dom slänger! </p><p></p><p>Menmen som sagt trippel cork kanske för skidåkningen dit många inte ens vågat drömma om, och ännu mindre velat. Hellre en stooor smooth switch 5a med shiftys åt båda hållen (yep, syftar på klippet från Ante Olofssons Cinematography film) än någon helikopter snurr som bryter mot gravitationen fler än två gånger på samma luftfärd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mackep, post: 770597, member: 51528"] Jag håller faktist med Jekub på punkten att utvecklingen börjar barka iväg åt fel håll då det slängs trippel-corkar! Dock måste jag säga att Bobbys stil är det inget fel på, sw dub mistysarna på X-games var off the hook! Galen grab och stomp så in i nooooorden! Och så länge man kan hålla det på den nivån att man fortfarande kan hålla, och tweaka, en grab samt stompa tricket kan jag inte hacka ner på dom för att dom slänger! Menmen som sagt trippel cork kanske för skidåkningen dit många inte ens vågat drömma om, och ännu mindre velat. Hellre en stooor smooth switch 5a med shiftys åt båda hållen (yep, syftar på klippet från Ante Olofssons Cinematography film) än någon helikopter snurr som bryter mot gravitationen fler än två gånger på samma luftfärd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Bobby Brown, trippel flip/cork ?
Tillbaka
Topp