Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Bobby Brown, trippel flip/cork ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="superunknown" data-source="post: 770718" data-attributes="member: 61590"><p>Fenomenalt? ja. Häftigt? enligt mig, nej!</p><p>Jag har aldrig hört talas eller läst om någon som tyckt att utveckling är fel, det är bara hur den utvecklas som många inte gillar. Jag och många fler jag känner tycker det är sjukt tråkigt att kolla på när det dubblas och skulle hellre se ett lugnt trick med skön stil och bra landning. Jag själv kan sitta och kolla igenom edits från t.ex. hornbeck om och om igen medans jag nästan inte ens orkar kolla igenom JOSS filmerna p.g.a. att jag vet att större delen av filmerna kommer bestå av enligt mig tråkiga dubbels. Alla tycker trots allt olika och jag kan tycka att trippels är sjukt ocleant oavsett om jag sett film på det eller inte. Även om trippeln skulle vara exemplariskt utförd så skulle jag högst troligt ändå tycka att den var riktigt lam. Trick kan utvecklas utan att man lägger på en till volt eller ett extra varv. Skidåkning är för mig allt utom att göra dubbels och snurra snabbt. Jag ser upp till åkare som Hornbeck, Brogan och Simon Ericsson som faktiskt är bäst på vad dom gör utan att göra en enda dubbel eller snurra fyra varv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="superunknown, post: 770718, member: 61590"] Fenomenalt? ja. Häftigt? enligt mig, nej! Jag har aldrig hört talas eller läst om någon som tyckt att utveckling är fel, det är bara hur den utvecklas som många inte gillar. Jag och många fler jag känner tycker det är sjukt tråkigt att kolla på när det dubblas och skulle hellre se ett lugnt trick med skön stil och bra landning. Jag själv kan sitta och kolla igenom edits från t.ex. hornbeck om och om igen medans jag nästan inte ens orkar kolla igenom JOSS filmerna p.g.a. att jag vet att större delen av filmerna kommer bestå av enligt mig tråkiga dubbels. Alla tycker trots allt olika och jag kan tycka att trippels är sjukt ocleant oavsett om jag sett film på det eller inte. Även om trippeln skulle vara exemplariskt utförd så skulle jag högst troligt ändå tycka att den var riktigt lam. Trick kan utvecklas utan att man lägger på en till volt eller ett extra varv. Skidåkning är för mig allt utom att göra dubbels och snurra snabbt. Jag ser upp till åkare som Hornbeck, Brogan och Simon Ericsson som faktiskt är bäst på vad dom gör utan att göra en enda dubbel eller snurra fyra varv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Bobby Brown, trippel flip/cork ?
Tillbaka
Topp