Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Bobby Brown, trippel flip/cork ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AFTERBANG" data-source="post: 772198" data-attributes="member: 62710"><p>trött på alla jävla \"han är freerides största hater\" inlägg. </p><p></p><p>alla har ju olika syner på skidåkning och detta är ett forum? det går ut på att man ska skriva vad själv tycker och känner, så snälla sluta med \"åååh han är en sån jävla hater\" han säger ju bara hur han ser på hela trippelcork-frågan. om du tycker något annat skriv det istället och inte att han är en hater. </p><p></p><p></p><p>tillbaka till topic.</p><p></p><p>Bobby brown är en av de ödmjukaste och sjystaste åkare jag träffat (fick tillfället att hänga med han under några dagar i höstas) och gillar hans syn på skidåkning, men jag kan inte säga att jag gillar dub cork och nu trip cork utvecklingen. Jag värdesätter en clean 9a högre till exempel. och jag tror många proffs tänker liknande...varför skulle annars Jon höja stil bedömningen i årets JOSS? jag tror därför sporten kommer överleva oavsett om brown langar en trippel eftersom många proffs har börjat värdesätta stil mer och mer än vad folk tror och jag tror och hoppas att stil kommer vara den mest värdefullaste poängdelen i framtida tävlingar...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AFTERBANG, post: 772198, member: 62710"] trött på alla jävla \"han är freerides största hater\" inlägg. alla har ju olika syner på skidåkning och detta är ett forum? det går ut på att man ska skriva vad själv tycker och känner, så snälla sluta med \"åååh han är en sån jävla hater\" han säger ju bara hur han ser på hela trippelcork-frågan. om du tycker något annat skriv det istället och inte att han är en hater. tillbaka till topic. Bobby brown är en av de ödmjukaste och sjystaste åkare jag träffat (fick tillfället att hänga med han under några dagar i höstas) och gillar hans syn på skidåkning, men jag kan inte säga att jag gillar dub cork och nu trip cork utvecklingen. Jag värdesätter en clean 9a högre till exempel. och jag tror många proffs tänker liknande...varför skulle annars Jon höja stil bedömningen i årets JOSS? jag tror därför sporten kommer överleva oavsett om brown langar en trippel eftersom många proffs har börjat värdesätta stil mer och mer än vad folk tror och jag tror och hoppas att stil kommer vara den mest värdefullaste poängdelen i framtida tävlingar... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Bobby Brown, trippel flip/cork ?
Tillbaka
Topp