Boede i Verbier

Annalundblad

Ny medlem
Boede i Verbier
Hej!

Är två tjejer från Stockholm, födda 88, som söker boende i Verbier slutet av Januari-Aprill 09. Om ni vill dela boende med två glada, trevliga tjejer vore det himla skoj!

Anna
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp