Boende 1 pers v.5 Saalbach

Jo-S

Ny medlem
Boende 1 pers v.5 Saalbach
Hej

Jag är en tjej som gärna vill hänga på mina vänner till Saalbach men var alldeles för seg när det gällde att fixa ledigt och pengar. Har gjort två säsonger i Val Thorens innan och kan inte fatta att jag är nära att bli utan skidåkning iår. Någon som vet någon som har en plats udner v.5 att hyra ut??

Jättetacksam för alla förslag!

hälsningar Johanna
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp