Boende Andermatt

cruxet

Ny medlem
Boende Andermatt
Hej,

Jag funderar på att åka ner till Andermatt runt den 17:e februari och stanna en månad. Jag behöver någonstans att bo, om någon har plats över eller om någon vill söka boende gemensamt skulle det ju vara superbra.

Hör av dig till cruxet@gmail.com

Daniel

Boende Andermatt
Det kanske finns någon som har tips på billigt boende i Andermatt, jag har kollat på hemsidan men det finns inte så mycket billigt boende om man åker ner själv. Jag har varit där nere några gånger tidigare men då har vi varit flera som kunnat dela på boendet och då har det inte varit några problem att hitta billigt och bra boende. Allra helst skulle jag förstås vilja hitta någon att dela boende med men annars tar jag tacksamt emot tips.

Daniel

cruxet@gmail.com

Boende Andermatt
skulle vara mycket tacksam om någon kunde tipsa mig om ett billigt boende för 6 pers under en månad kommande vinter.

//Larsson

Boende Andermatt
Hallå igen!

Nu måste vi verkligen ha hjälp. Vi satte oss ner för att boka boende på andermatts hemsida. Men allt som passade oss var upptaget, så nu står vi där med brallorna nere utan boende. Vi skulle vara nere hela februari. Det enda boendet vi hittat ligger i Hospental. Har ju inget erfarenhet av varken Andmatt eller Hospental, men det känns som om att man helst skulle vilja bo i Andermatt. Är det någon som vill rekomendera Hospental så gör gärna det.

Så nu skulle vi vara väldigt glada om någon kunde tipsa oss om någon lägenhet som kanske inte finns med på Andermatts hemsida. Menar då om någon har några personliga kontakter som man kanske vill dela med sig av.

Skulle vara otroligt tacksam för hjälp, annars får man väl börja kolla sig runt efter någon annan stans att åka till!

//Larsson

Boende Andermatt
Åk nån annanstans.. Är sjukt svårt att hitta boende där då. Är sportlov där då så. I hospental måste du ha bil om du inte vill åka tåg.

Hasse

Boende Andermatt
hej
är intresserad av att va där samma period, (slutet på feb- mars) eller nått sånt. har du hittat nått
Mattias

Tillbaka
Topp