Boende Åre, 07/08

JBoo

Ny medlem
Boende Åre, 07/08
Jag SKA upp till Åre i vinter, förmodligen ensam...jobb är nog inget problem utan det är mest boendet jag oroar mig över..
så nu undrar jag om det finns någon snäll person som har en liten plats över till mig eller som vet var jag kan fixa det om jag nu inte ska jobba genom Skistar.
Tack på förhand:)
/Jessica

Boende Åre, 07/08
hade samma läge förra året, hade jobb men inget boende. Till slut gav jag upp och åkte till riktiga berg i st.anton.

åk inte till åre, finns inget där att hämta förutom fest och jobb.

Boende Åre, 07/08
jaaag är också på jaakt efter booende i Åre.. jobb finns här med, men dedär med the living e svåårare assåå! såå äre nån som needar en till i sin lya el som vill leta tillsammans or soo, såå äre baa höra av siig vaa! doit;)

Boende Åre, 07/08
Men ja vill också ha boende i åre. Jag tänker inte vara i uppsala en sekund i vinter. Jag funderar på skistar men,men,men de verkar vara lättare att få jobb om man redan har boenede. Jag är gärna me o bor! :P

Boende Åre, 07/08
Nosskire sa:
hade samma läge förra året, hade jobb men inget boende. Till slut gav jag upp och åkte till riktiga berg i st.anton.

åk inte till åre, finns inget där att hämta förutom fest och jobb.
är det verkligen så illa ? fan backar finns det ju också ett gäng av, inte bäst men det är ju fan så kul iaf med halva sveriges partypack på samma ställe ! ;)

Boende Åre, 07/08
Som alla andra vill vi också ha boende i åre till säsongen.. Vi är två tjejer på 20 år och vi vill ha ett boende i åre by med någorlunda gångavstånd till torget.
Om nån hör av sig så vore det helt toppen!

Tillbaka
Topp