Boende bortom kyrkan i st jakob

storhogna

Ny medlem
Hej, har hittat ett boende bortom kyrkan i St jakob ungefär där Haus Bergenblick ligger. Är det någon som varit och säsongat innan som skulle kunna ge en insikt om det är helt åt helvette att bo där eller om det är okej?

Det enda som antagligen kommer att vara drygt i början är tiden det tar att gå till och från "centrum" på nätterna!
Fast det är helt personligt, vet folk som tycker det är hur lugnt som helst men personligen hade jag aldrig orkat.. jag tyckte det var långt att gå till slutet av nasserain när jag bodde där för ett par säsonger sen!

Hej! Jag och min kompis ska åka ner men har inget boende ännu, så om du kan tänka dig att dela med oss är vi väldigt intresserade! Maila gärna i så fall saralarsen123@hotmail.com :)

Sant enligt simoo och marty. Ska själv bo granne med dig nästan, i alla fall i början av säsongen. Mina vänner bodde i detta boende, och vissa var superchilla med det, andra hatade det. Det är verkligen individuellt hur man känner om hur långt det är. På dagen går det ju bussar, så det är nooo problem. In efter förfest har man färdkrök och på vägen hem är man full. Ja, det lär inte vara ett större problem. Men som sagt individuellt.

Jag bodde precis efter kyrkan förra säsongen. Det är klar att det är en bit. Tog ca. 20 min beroende på hur hård kvällen varit ;) Enligt min mening var detta aldrig till besvär. Bussen går ju ofta på dagarna och på morgonen så till och från backen ör ju inga problems alls. Det är ju efter krogen som det kan vara lite tungt.

Men du lär inte vara ensam om att bo där så dul lar ju nästan alltid ha någon att gå men vilket gör att 20 min går ganska fort.

Och som Palish sa kan man ju stöta på lite godsaker på vägen hem om man har tur :cool:

Det kostar runt 2000 E /pers för säsongen. Är det någon som vet om det låter rimligt?

Vi har fortfarande tre platser lediga, om det är någon som är intresserad, skulle vara trevligt med ett till gäng som var tre då det blir svårare att hitta enskilda personer att fylla upp boendet med!

hållplats Gand är skiten. Där kan du klappa lamor, provsitta olåsta skidbussar samt träffa sugna österrikiskor.

Jag är intreserad utav en plats i er lägenhet, om det fortfarande är aktuellt. Hör gärna av er till min Mail.
hellstrand.niklas@gmail.com

Tillbaka
Topp