Boende Centralt i Åre finns!

Eyjkesson

Ny medlem
Jag har boende centralt i Åre och behöver inneboende för att få ner hyran lite. Skriv gärna lite om dig själv och skicka gärna med en bild så får vi se om du blir en av de lyckliga;D..

Skicka till mig mail, den är: Akesson84@hotmail.com

tjaao

2 skidgalna 18åringar som vill upp och åka v4 (fast jag jag åker bräda)! Surfing o bräda är stora passioner och vi vill åka framför supa skallen av oss. Priside för den veckan?

Okej, gaah.. vi är bara intresserade av en liten vecka att åka av oss på! :D pluggar o sånt shit annars :/ Men det kanske går?

Poolarnas stuga var tydligen överbokad.. nån som har något annat förslag till nåt billigt boende? (helst v4 men annat kan fungera)

Senast ändrad:
kommer upp med tio killpolare v 2. vi har precis slutat gymnasiet och är därför "mkt mogna". Vi tänte supa skallenav oss och bara vara inne hela veckan. kommer därför inte att vara jobbiga och gå ut och in i lägenheten hela tiden.

Kan tänka oss betala i öl eller begagnade raggstrumpor (då vi inte gillar att gå utomhus eller nyttiga aktiviteter över huvud taget).

Kan du vara inreresserad? Hör gärna av dej till jollesnekuk@hotmail.com

joel85 sa:
kommer upp med tio killpolare v 2. vi har precis slutat gymnasiet och är därför "mkt mogna". Vi tänte supa skallenav oss och bara vara inne hela veckan. kommer därför inte att vara jobbiga och gå ut och in i lägenheten hela tiden.

Kan tänka oss betala i öl eller begagnade raggstrumpor (då vi inte gillar att gå utomhus eller nyttiga aktiviteter över huvud taget).

Kan du vara inreresserad? Hör gärna av dej till jollesnekuk@hotmail.com
Asså shiiit, ibland undrar man vad folk spenderas sin fritid på.. Skit i att smutsa ner hans tråd o gör nåt vettigt ist!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp