kleopetra Ny medlem 2008-02-18 Boende CHAM sökes nu! #1 Jag är nere i Cham o söker nånstans att bo! Snarast. Har jobb som servitris. Såklart centralt o så billigt som möjligt om de går. alla tips tas tacksamt emot...
Jag är nere i Cham o söker nånstans att bo! Snarast. Har jobb som servitris. Såklart centralt o så billigt som möjligt om de går. alla tips tas tacksamt emot...