Boende Chamonix 23/24

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 187007
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 187007

Guest
Boende Chamonix 23/24
Hej!
Jag vill säsonga nu till vintern 23/24 i Chamonix och letar därför efter boende för hela säsongen. Är det någon som vet vart jag kan hitta bra boende och även vart man helst vill bo så får ni jättegärna dela med er. :)

Boende Chamonix 23/24
Hej!
Jag vill säsonga nu till vintern 23/24 i Chamonix och letar därför efter boende för hela säsongen. Är det någon som vet vart jag kan hitta bra boende och även vart man helst vill bo så får ni jättegärna dela med er. :)
Hej hur går sökandet? Inne på samma spår! tidigare säsongat i Val Thorens men vill nu testa annat!

Boende Chamonix 23/24
Hej allihop! Jag har ett boende på g i Chamonix för hela säsongen (15/12 - 15/4) en stuga med två sovrum och totalt 4 (separata!) sängar. Hyran blir för säsongen 3750 eur + ca 750 eur för driftkostnader.

Skicka ett dm och berätta lite om dig själv om du är intresserad, själv är jag 25, från Stockholm och har precis tagit examen från LU. Det här blir min första säsong även om jag har åkt skidor hela livet.

Tillägger också att de endast håller boendet en kortare tid i väntan på underskrifter, det handlar alltså om en snabb process! I samband med påskrift betalar vi också 1250 eur var.

Senast ändrad:
Boende Chamonix 23/24
Hej allihop! Jag har ett boende på g i Chamonix för hela säsongen (15/12 - 15/4) en stuga med två sovrum och totalt 4 (separata!) sängar. Hyran blir för säsongen 3750 eur + ca 750 eur för driftkostnader.

Skicka ett dm och berätta lite om dig själv om du är intresserad, själv är jag 25, från Stockholm och har precis tagit examen från LU. Det här blir min första säsong även om jag har åkt skidor hela livet.

Tillägger också att de endast håller boendet en kortare tid i väntan på underskrifter, det handlar alltså om en snabb process! I samband med påskrift betalar vi också 1250 eur var.
Hej! Letar just nu boende! Hur fick du tag i boende? Vilka bör jag maila?

Mvh

Boende Chamonix 23/24
Hallå Carl,

För mig var det inte mer avancerat än att googla runt och maila de annonser som stod som tomma. Har också blivit tipsad om diverse FB grupper.

Lycka till

Boende Chamonix 23/24
Hej,

Vi har också en lägenhet tillgänglig där vi söker roomies.

Lägenheten har tre sovrum och ligger i Argentiere. 6 sängplatser och blir vi sex pers blir hyran 3 500€ per person.

PM om intressant. Just nu är de jag och min kompis, båda 23 år från norr om Stockholm som åkt skidor hela livet och det blir totalt vår andra säsong, första i Alperna!

Boende Chamonix 23/24
Hej! Jag och tre till kompisar planerar att åka ner och göra en säsong i Chamonix! Vi är alla 19 år och är så taggade på att åka massa skidor, gå på afterski och träffa härliga människor. Vi söker just nu både boende och jobb. Om ni har ett boende och behöver 4 till rumskompisar får ni gärna höra av er! Om ni annars har tips på någon vi kan komma i kontakt med eller tips på var vi kan hitta boende får ni gärna höra av er! 🎿☀️

Tillbaka
Topp