Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende Chamonix 23/24
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lucas98" data-source="post: 1284210" data-attributes="member: 180012"><p>Hej allihop! Jag har ett boende på g i Chamonix för hela säsongen (15/12 - 15/4) en stuga med två sovrum och totalt 4 (separata!) sängar. Hyran blir för säsongen 3750 eur + ca 750 eur för driftkostnader.</p><p></p><p>Skicka ett dm och berätta lite om dig själv om du är intresserad, själv är jag 25, från Stockholm och har precis tagit examen från LU. Det här blir min första säsong även om jag har åkt skidor hela livet.</p><p></p><p>Tillägger också att de endast håller boendet en kortare tid i väntan på underskrifter, det handlar alltså om en snabb process! I samband med påskrift betalar vi också 1250 eur var.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lucas98, post: 1284210, member: 180012"] Hej allihop! Jag har ett boende på g i Chamonix för hela säsongen (15/12 - 15/4) en stuga med två sovrum och totalt 4 (separata!) sängar. Hyran blir för säsongen 3750 eur + ca 750 eur för driftkostnader. Skicka ett dm och berätta lite om dig själv om du är intresserad, själv är jag 25, från Stockholm och har precis tagit examen från LU. Det här blir min första säsong även om jag har åkt skidor hela livet. Tillägger också att de endast håller boendet en kortare tid i väntan på underskrifter, det handlar alltså om en snabb process! I samband med påskrift betalar vi också 1250 eur var. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende Chamonix 23/24
Tillbaka
Topp