Boende Chamonix vintern 23/24

Hej!! Jag och min kompis Eva har hittat ett boende i Chamonix Sud för vintersäsongen (2/12/23-30/4/23) och letar nu efter 1-2 personer som skulle vilja dela boende med oss! Vi är taggade på mycket skidåkning och lite afterski också. Hör av dig om det låter intressant så får du mer info om lägenheten :)

Hej!! Jag och min kompis Eva har hittat ett boende i Chamonix Sud för vintersäsongen (2/12/23-30/4/23) och letar nu efter 1-2 personer som skulle vilja dela boende med oss! Vi är taggade på mycket skidåkning och lite afterski också. Hör av dig om det låter intressant så får du mer info om lägenheten :)
Hej! Letar boende just nu. Hur ska jag gå till väga? Vilka ska jag maila?

Hej!
Jag letar en sängplats vecka 13.
Är det någon som kan hysa in mig så betalar jag gärna ett bidrag till boendekostnad den veckan.
Hoppas på svar, gärna till +46702116040 eller lasse@sunden.se

Hej! Mitt namn är Ebba och är 21 år gammal. Jag kommer att åka ensam och är därför väldigt intresserad. Finns det platser kvar?😊

Snödjup

Tillbaka
Topp