Mickeee Ny medlem 2003-11-01 Boende Chamonix! #1 Ska du ner till Chamonix i december för att pröva lyckan. Behöver du någonstans att bo? Finns plats i vår lägenhet från 1 dec till mitten av januari. Hör av dig till mig: glide_mike@hotmail.com Tjo! Micke
Ska du ner till Chamonix i december för att pröva lyckan. Behöver du någonstans att bo? Finns plats i vår lägenhet från 1 dec till mitten av januari. Hör av dig till mig: glide_mike@hotmail.com Tjo! Micke