Boende Chamonix!!!

Spega

Medlem
Boende Chamonix!!!
hej vi är 2 göteborgare som har en lägenhet i Chamonix för 6-7 pers. från 1 dec - 30 april, hyran ligger på ungefär 300 euro! Är ni intresserade hör gärna av er! ni kan maila mig på larscassiano@hotmail.com

Boende Chamonix!!!
verkar intressant. har inte riktigt best. när jag åker ännu. hade hoppats på att få jobb först. Vart i cham ligger den??

Boende Chamonix!!!
Men sebbe!!! Och Lasse!!!

Vi e ju här.. och vi behöver boende..

Låter intressant om ni vill bo med oss näset gäng..

Kram kram sofia (lj), Kicki och Tina...

Boende Chamonix!!!
Den ligger i les Praz det ligger ungefär 1,5 km från centrum men 5 min från liften. men jag och min kompis har inte heller jobb vi ska försöka fixa när vi kommer ner, känns lite svårt att göra det hemifrån!

Boende Chamonix!!!
tja, jag om min tjejkompis är grymt peppade på att få bo med er, låter mycket bra. Vi är 20 år, kommer från skellefteå och är väldigt sugna på en säsong.

Skulle vara mkt tacksam vid svar...
/Pär

Boende Chamonix!!!
Okey det låter ju toppen. Har ni fortf. platser kvar? Men jag har väl tänkt komma ner i mitten av dec. Hör av er om platser finnes och intresse!

Boende Chamonix!!!
Tjenare,,,

Kan tyvär inte vara borta hela säsongen,,
Men om ni råkar få en plats över så hyr jag gärna den under en 4-5 veckor med start i januari....
Så om intresse finns att få sällskap av en glad Telis gubbe från götet under några veckor så hör av er...

// Eskil

Boende Chamonix!!!
hej era goa gubbar!! jag letar boende i cham.. finns det möjligtvis en plats åt mig?

mvh/mange
jag nås på 0709852059

Boende Chamonix!!!
tja!

jag åker ner den 18:e dec och åker hem igen 18:e jan... om det är intressant för er så tycker jag att ni hör av er till mig!

jag är 23 år från göteborg och har varit i chamonix de senaste 2 säsongerna...

//Anders

Boende Chamonix!!!
tjennare....om det finns plats ar vi, fyra stycken skaningar, valdigt interesserade. Vi ar just nu pa uppdrag i vietnam sa vi kommer att ha med oss en runt 350dvd:er och manga andra sotsaker. En projektor t.ex.
En annan sak ar att vi redan har sasongat i Chamonix sa vi kan stallet ganska bra. Vi kommer att stanna hela sasongen.
Ar du interesserad sa hor av dig pa
frans_ludde@hotmail.com
ps. Vi har en spygron folkabuss -75 till forfogande ocksa.

Boende Chamonix!!!
Tjena!

Jag och en polare kommer att vara i Cham från den 29:e dec till den 3:e jan! Kan du greja tak över våra huvuden så vore vi väldigt tacksamma! Sängar är inte något måste, vi kan slagga på golvet om det inte finns sängar!

Hör gärna av dig om det verkar passa!

klaen220@student.liu.se

Ciao!
/Klas

Boende Chamonix!!!
Vi är 3 killar på 20 år som söker boende i Chamonix, vi ska åka ner precis efter nyår.. hör av er om de finns plats fortfarande.. marcusthorsheim@hotmail.com

Boende Chamonix!!!
Heh hej!!
Vi, två tjejer 21, kommer till cham i slutet av januari och stannar till slutet av mars. Är mycket intresserade av två platser i lägenheten.

Hör gärna av er om ni undrar ngt!!

Boende Chamonix!!!
tja!
ensam sthlms tjej på 20 år, mycket intresserad av ert boende! kommer till cham 28 dec. finns det en plats kvar?! meddela gärna på rwastgard@hotmail.com
ha d!

Tillbaka
Topp