Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
hej!
jag är så sugen på att säsonga i chamonix! jag har tyvärr inget boende men jag är öppen för alla föslag! vill åka snart, i slutet på nov, början på dec o stanna till april, maj!
är väldigt trevlig, social o lätt att göra med=)
hör av dig!