Boende Chamonix?

lennartus

Ny medlem
Boende Chamonix?
Hej!

Vi är två snowboard-åkande tjejer på nitton år som planerar att åka ner till Chamonix i vinter. Vi letar nu för fullt boende/sängplats och jobb. Är det NÅGON som kan hjälpa oss? Vi är tacksamma för alla tips. :)

tjao

lennartus@hotmail.com
hanna_aman@hotmail.com

Senast ändrad:
Boende Chamonix?
Hej ska göra min andra säsong i cham nu har inte heller hittat nått bra boende än men letr, angående jobb. Talar ni franska? Gör ni det brukar det vara relativt lätt att hitta bartender/servetrisjobb för tjejer. Men tänk på att åka ner rätt tidigt i om ni inte får tag i nått innan ni åker, far före liftarna öppnar så slipper ni leta jobb när det dumpat i bergen;) jag planerar att åka ner i november.

tjo pow pow

Boende Chamonix?
Kolla med Insted, dom förmedlar även lägenheter till folk som inte läser franska hos dom. Dom kan säkert hitta någon schysst 15 kvadrametare åt er.

Boende Chamonix?
detta kändes lite perfekt, vi är tre tjejer 19-20 som ska ner, jag håller på att kolla boende men de är ju helt sjukt dyrt att bara vara 3.. har dock inte kollat på hur de ligger till om man är fler, men de känns ju som att de borde bli billigare, skulle de vara något?

Tillbaka
Topp