Boende Chamonix?

lennartus

Ny medlem
Boende Chamonix?
Hej!

Vi är två snowboard-åkande tjejer på nitton år som planerar att åka ner till Chamonix i vinter. Vi letar nu för fullt boende/sängplats och jobb. Är det NÅGON som kan hjälpa oss? Vi är tacksamma för alla tips. :)

tjao

lennartus@hotmail.com
hanna_aman@hotmail.com
 
Boende Chamonix?
Hallå där.

Vi är fyra pers som letar efter exakt samma sak. :)
Ni får gärna höra av er om ni hittar någonting bra.

a bientot
 
Boende Chamonix?
Chamonix är ett rätt populärt ställe att åka till, funderar på att åka ner och göra en säsong där. Har varit där en gång förut och då fixade vi lägenhet genom http://www.franceloc.com
Bodde då i Chamonix Sud vilket var riktigt fint och nära till bussen.

Hör gärna av er om ni hitter nått intressant då även jag funderar på att åka ner.

Fredrik
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp