Boende Chamonix

Patrek

Ny medlem
Boende Chamonix
Jag är på plats i Chamonix och söker folk att dela boende med. Antingen gå ihop ett par stycken och hyra ihop, eller om någon har en plats över i en lägenhet. Jag hade tänkt stanna i Chamonix till mitten eller slutet av maj.

Jag är en 28-årig skidåkare från Västerås som gör min andra säsong i Cham (förra gången 05/06). I vanliga fall pluggar jag i stockholm. Som åkare är jag nästan bara intresserad av offpist, vore kul att bo med likasinnade.

Hör av er om ni är intresserade!

boende fixat nu. Ses i byn!
/Patrik

Senast ändrad:
Boende Chamonix
Hej!

Jag är en 20-årig tjej som ska ner till Cham i januari. Tänkte höra om det möjligtvis finns någon plats i lägenheten du hittat?

Tänkte stanna säsongen ut.

/Cissi

Boende Chamonix
Halloj i stugan!

Det här tycker jag låter hur trevligt som helst, jag är på!!

Jag är en påg från sthlm på 19 fyllda somrar och precis som för de flesta är det puder som gäller även för mig! Åker både skidor och bräda( men trivs bäst på brädan). Detta blir i så fall första säsongen i Chamonix och hade tänkt befinna mig på orten från januari till säsongens slut.

Om det finns någon plats kvar så hör mer än gärna av dig! Om inte så är jag med på att arrangera ännu en stuga för andra som är intresserade!

Härligt hjärtliga hälsningar

Carl Wallin

Boende Chamonix
Hej hej

Jag heter Marianne och är 23. Jag söker också boende, från 25 jan och framåt. Det verkar som vi är ett gäng som behöver skaffa boende, är det någon som är på plats och kan fixa en lägenhet? Jag är gärna på iallafall!

ha det!
/marianne

Boende Chamonix
tja

Vi är 4 stycken pojkspolingar som bor i argentiere för tillfället men är sugna på att flytta in till cham. Vet någon här vart man ska vända sig för att få bra boende, eller är det någon som har några platser över ? om inte för 4 så kan vi säkert dela upp oss.

Boende Chamonix
Ho ho..

Ser det er hardt å¨finne boende om dagen, har ordnet en uisolert campervan de første fem dagene, soveposen er varm så det blir bra, håper dere finner hus før julekvelden setter inn.

Hvor blir det party på nyttåraften???, jeg kommer ned 27 des. uten venner, bare bagasje.

God jul i Chamonix

Hilsen

Finn:)

Tillbaka
Topp