Halloj! Jag är intresserad av att hyra in mig omg. tom. 13/16-3. Kan olyckligtsvis inte vara borta hela säsongen, men,men.. Åker lagg o lite telisar.Stor erfarenhet av sammboende, dvs. brukar lira med de flesta utan problem. Återkomm gärna så fort som möjligt då det sliter i skidtarmen.. Mvh Jesper