Boende Courmayeur 25/26 – söker 2 skidåkare till lägenhet

Tjena Freeride!

Jag och en kompis har fixat en central lägenhet för 4 personer till vintern i Courmayeur (italienska sidan av Mont Blanc) och letar nu efter två till som vill haka på och dela boende.

Kort om oss:
  • Vi är två vänner i 25 års åldern som träffades i Åre förra säsongen. Goda / Medelgoda åkare som vill ha en bra mix av åkning och skönt häng.
  • Fokus: mycket åk, bra vibe i boendet, lagom med afterski.
  • Inte fokus: fest sju dagar i veckan.

Upplägg:
  • Lägenhet för 4 pers är redan säkrad.
  • Vi vill hitta två likasinnade att dela med, som ser fram emot en vinter med åkning och kul tillsammans.

Skicka ett PM om det låter intressant så kan vi ta detaljer (plats, hyra osv).

Jag och en kompis har fixat en central lägenhet för 4 personer till vintern i Courmayeur (italienska sidan av Mont Blanc) och letar nu efter två till som vill haka på och dela boende.
Snyggt jobbat! Jag har tipsat en kompis. Vi kommer säkert att ses där i vinter hur som helst. Välkomna till Aostadalen och Courmayeur!

Hallå Isak,
Jag är Svantes vän (han som skrivit här ovan).
Jag ser att du lagt upp i Courmayeur grupperna med, så jag skriver till dig på messenger och hopps det går bra. 😊
Tanken är att jag ska jobba på skiduthyrningen 4810 i Courmayeur som jag också gjort tidigare men jag måste bara hitta en lägenhet först, vi hörs på messenger.😊

Med vänlig hälsning,
Johanna A

Tjena Freeride!

Kort om oss:
  • Vi är två vänner i 25 års åldern som träffades i Åre förra säsongen. Goda / Medelgoda åkare som vill ha en bra mix av åkning och skönt häng.
  • Fokus: mycket åk, bra vibe i boendet, lagom med afterski.
  • Inte fokus: fest sju dagar i veckan.

Upplägg:
  • Vi vill hitta två likasinnade att dela med, som ser fram emot en vinter med åkning och kul tillsammans.

Skicka ett PM om det låter intressant så kan vi ta detaljer (plats, hyra osv).
Hej Isak! Jag å min kompis Sara är intresserade.

Vi är 29 och 26 år gamla och vårt fokus ligger också främst på skidåkning, men tackar inte nej till en afterski då och då.

Vi får gärna lite mer info om boendet om det skulle va relevant? Så som datum, pris, bilder etc. Är det enklare att skriva på Messenger får du gärna göra det. Hoppas vi hörs!

Hej Isak, jag heter Philip och är 30år.
Duktig snowboardåkare både i pist och av pist. Inte mycket för festande men tar gärna en afterski!

Skön vibe kan räknas med!

Hej Isak,

Jag 33 år och tjejen som är dansk 36 år är intresserade, har gjort flera säsonger både i norge och österrike.
Mest till åkning och toppturer, föredrar att laga en god middag före fest.

Hör gärna av dig om platser fortfarande finns!

Tillbaka
Topp