Boende februari och framåt

arvidlisa

Ny medlem
Hej,
jag och min pojkvän har lite sent påkommet bestämt oss för att ta paus från pluggandet och njuta lite av skidåkning istället. Har nu kommit till det lilla problemet med boende... Är öppna för lite vadsomhelst i Alperna. Vi är iallafall 2 trevliga 25-åringar som åker ned för att åka så mycket skidor som möjligt.

Så om nån har plats för oss två nånstans får ni gärna höra av er till mig!
lisa.arvidsson@live.se

Hej!
Vi är två stycken i samma dilemma!
Har ni löst något?

Tänkte om vi kanske kunde lösa något tillsammans så det blir lite billigare? :-)

Hör gärna av Er!

Vänligen
Fredrik Hoffnell
fredrikhoffnell@gmail.com

Halloj

Också jag sitter i samma sits, jag är dock ensam.

Vet inte om någon av er har hittat något någonstans, men jag har iaf jättesugen på att dela, har inget emot att sova på soffor eller dylikt!

Har ni något särskilt område i åtanke? Jag är öppen för det mesta men stannar helst i Österrike, dels för att jag gillar det mer och dels för att jag försöker bli bra på tyska.

Ha det gött
Sven

Hallå!

Nä vi har inte hittat något än. Vi siktar just nu på val d'Isere och letar lite jobb så man vet lite innan man drar dit om det är möjligt.

Vänligen
Fredrik

Hej!
Vi kom ner till Ischgl (österrike) idag men fortfarande utan boende. Har kollat en del även på St Anton och ska göra ett ryck på stan imorn. Vi är öppna för andra förslag i österrike om du har ngt på gång Sven?

hälsningar
Lisa

hej!

jag är också sugen på att åka ner men vet inte var men till alperna ska jag så om ni hittar något och behöver ha en inneboende så är jag intresserad.

MVH Emil

Hej!
Känns som några av oss här borde gå ihop på något. Om vi är där under samma period vill säga.
Jag kommer till wien 18/3 och ska ta mig därifrån till ngn skidort. Har främst kollat på arlberg-området som har bla st anton. Är ute och backpackar och tänkte stanna ca 3 veckor, så kan också tänka mig en soffa/madrass för att bidra till sänkt hyra;)
Hur ser det ut i förhållande till era planer?
Hör gärna av er,här eller till johannah_2@hotmail.com

Hej Johanna!
Vi kom som sagt ner till Österrike igår och har för närvarande lite lösa trådar både i Ischgl och St Anton men inget ordnat än. Hör av dig när du ska komma ner så kan vi se om vi kan få till ngt! Annars hur som helst kul att träffa lite svenskar :) Min mail arvidsson.lisa@icloud.com

Tillbaka
Topp