Boende finnes i Cham

helmer_hardass

Ny medlem
Boende finnes i Cham
Hallå ja.

Nu är det så lyckligt/olyckligt att vi har en plats kvar i vår lgh i underbara Cham Sud/Suède. Det är en lgh med Sud standard, 6 bäddar,TV, Xbox, stereo, kök osv. Hyran ligger på ca 2800kr/mån.

Vi som redan är inbokade har samtliga gjort säsong tidigare och kommer alla jobba på the only place to be in the ghetto, South Bar. För att kunna slå sig in i vår lgh krävs att du ska ha en snopp, klara en hård jargong, sena nätter, tidiga mornar, dålig luft och vara jävligt jibb.

Skämt å sido. Maila mig eller skriv i min gb varför du ska få äran att bo med oss.

Mvh/ helmer

Boende finnes i Cham
Ja, du skulle nog passa in perfekt i lägenheten! Fast poängen med detta inlägg var just det att vi vill ha en till roomie David, inte ta reda på vilka som redan bor i den...

Boende finnes i Cham
Tja Helmer!
var i chamonix forra aret ocksa.. och hangde en del pa southbar, sa vi har sakerligen traffats dar. Hmm, du heter inte johan va? Hursomhelst. Skulle du eventuellt kunna tipsa om var ni fatt er laganhet ifran eller om du vet var man fortfarande kan hitta en, sa skulle jag bli hur glad som helst!
Undra om bandana fortfarande ar lika poppis i cham sud?!
min mail: lundgrenjens@hotmail.com

Jens

Boende finnes i Cham
Jag hakar! Är EN person, utan bihang! Suger på Xbox! Maila gärna på lincuz at gmail dot com! Så fixar vi biffen!

Snödjup

Tillbaka
Topp