Boende finnes i Davos!

Mr_Kvick

Medlem
Boende finnes i Davos!
Så har vi äntligen fått fatt på boende i centrala Davos efter mycket letade. 2800:- per person och månad vill dom ha viket känns överkommligt. Är inte helt säkra på hur många som får plats men får nog svar inom någon dag.

Vi är just nu 3 st som drar ner men ju fler man är desto färre gånger behöver man koka gröt på morgonen!

Vi har föresten gjort en säsong innan i Andermatt och är sugna på att utforska resten av ostlandet! Så är du sugen på att hänga med till grymmaste puderhålan i vinter så är det bara att höra av sig!

Simma lungt!

Olle

Boende finnes i Davos!
Jag och en polare är påväg till Österrike i mitten av januari för att stanna till påsk. davos är ett av våra alternativ då det är puder vi letar efter. Har du någon aning om hur det ser ut på kobbfronten i Davos?

Gjorde säsong i Cham förra vintern o tröttnade på mega hetsen vid dump

Senast ändrad:
Boende finnes i Davos!
hmm, ok.. om det ar davos i schweiz som gäller sa skulle ja kunna tänka mig att det kan vara trevligt... finns det ngn tom plats att sova på fortfarande. ett soffhörn eller liknande?=)

hare fint/Gustav

Boende finnes i Davos!
Finns fortfarande en ledig säng i lägenheten i Davos om någon är intresserad. Från och med 5 jan ---->.

Så... är du intresserad är det bara att höra av dig!

Boende finnes i Davos!
Najs äntligen börjar folk få intresse för östra schweiz ochså.. men det e klart det har ju fördelen att man inte behöver vara uppe på toppen kl. 0830 varje dump =)
jag kommer finnas i närheten och hänger gärna på er då mina polare verkar banga
skriver tel.nr nästa v. då jag kommit ner och fixat telfon
åker ni ner först i januari? ja det e klart offpist blir det nog inte massvis med innan dess ändå med det här USLA vädret !
k jobba på sålänge =) än så länge missar ni inget
mvh Bernhard

Boende finnes i Davos!
Tjena finns dte några platser kvar i lägenheten?

Jag och en kompis ska ner i fem veckor från slutet av februari så dte vore grymt!

Tillbaka
Topp