Boende finns i Cham

karolinaberg

Ny medlem
Boende finns i Cham
Hej alla glada!
Saken är den att jag och en kompis har en lägenhet i Chamonix från den 2a jan. Men vi behöver två personer till för att fylla den! Kanon läge och super pris!!! Sugen? Hör av er...

Boende finns i Cham
tja!

jag och en kompis tänkte dra ner så tidigt som möjligt i januari och stanna så länge det går att åka! vi va i cham 10 dgr förra vintern å gilla det som fan...allt som vi saknar är boende...vi är brädåkare, 22 å 24 år...tänkte åka så mkt som möjligt å jobba så lite som möjligt...är riktigt intresserade av boendet!

/Micke

Boende finns i Cham
hej!

vi är två stycken 19 åringar från sthlm som planerar att åka till chamonix i januari och håller just nu på att leta boende och även några att dela med..vi är alltså mycket intresserade av att dela lägenhet med er! vi kommer att försöka jobba och åka så mycket skidor som möjligt och ser fram emot en härlig tid.. Vore super bra om ni hörde av er !!

/Christine

Boende finns i Cham
Hallå Hallå

Hur länge har ni boendet? Vi är två stycken som tänkte åka nästa säsong. Vad är priset per månad, måste man betala för hela säsongen? När ska första betalningen vara inne?? Frågorna är många, om den fortfarande är ledig och ni kan tänka er två snubbar på 24 år i lägenheten så kan du/ni väl höra av er

jens.engrund@spray.se
070-5930608

Boende finns i Cham
Hey!! ja vil åka med!!! jeg er nordmann, gutt 22 år står på telemark. poskar15@hotmail.com msn/mail meg er interessert, alpene yes plz!!!

Ride the big one!!!

Boende finns i Cham
Hej, jag är mycket intresserad av en plats om ni har ... jag åker skidor, har varit i Chamonix tidigare och älskar stället ...

Hör av er ... hlidman@spray.se

Boende finns i Cham
Hejsan!
Vi är (visserligen) 3 trevliga tjejer från gbg som också ska åka ner till Chamonix. Vi anländer den 2:a jan o har ännu inte hittat ngt boende, så detta vore perfekt för oss... Vi har inga som helst krav o är flexibelt inställda till det hela! Vore jättebra om ni hörde av er! Sarah_akesson@hotmail.com

Ha d fint!
Sarah, Karin o Lina

Boende finns i Cham
Halloj!!
Jag är intresserad...Vi är två grymt trevliga grabbar som åker lagg. Vi åker bil från Sthlm den 2:a Januari. Plats finns i bilen. Vi behöver boende till sista April.
MVH / Pelle o Fredde!!!

Boende finns i Cham
Hei hei!
Er plassene lovet bort allerede? Vi er to norske jenter som trenger sted å bo fra januar - april. Send gjerne en mail på birtsofi@hotmail.com om plassene er der enda!

Birte & Hanne

Boende finns i Cham
Tjena !

Vi ar 2 stycken killar som ar har nere nu och letar boende. Om ni har kvar platserna sa kan smsa eller ringa +46703353424 eller maila nahoj_joel@hotmail.com

Ha det!

Boende finns i Cham
hej! vi ær 2 tjejer , en svensk och en norsk, vi ska ner til cham i januari, stanner till maj, och vi vill gærna bo med er!!! hør av dig till johanna mobil:+47-481 59 234 eller erikson79@hotmail.com

Tillbaka
Topp