boende för 1 någonstans i alperna?

Planka

Ny medlem
Hej, jag är en trevlig och ansvarsfull 24 åring som vill slippa ansvaret ett tag.
säsongsjobbssökandet sket sig så nu tänkte jag sticka ner till alperna och stanna så länge pengarna räcker istället.
jag söker därför ett rum/säng/hörn samt lite trevligt sällskap. åker snowboard och gillar att festa. inte så fruktansvärt kräsen och brukar kunna anpassa mig. om det är någon som behöver fylla en lägenhet så är jag på! tänkte dra ner i januari men kan anpassa mig lite där med om nån även vill fylla en bil... // Martin

Hej!
Vi har en ledig plats i en lägenhet i st anton! Maila mig så fort som möjligt om du är intresserad!
//Anna
anna_ivroth@hotmail.com

Heej!! Jag ar inne pa samma spar! Kommer som det ser ut just nu aka ner ensam sa jag delar garna boende om ni vet nagot aktuellt? Skulle foredra frankrike men ar oppen for alla forslag. Jag ar en 91a fran Lund, pluggar just nu franska i sodra frankrike sa kommer kunna aka ner fortst efter jul nagon gang. Hor garna av er!

/Josefin

Hej igen, har bokat bad gastein 7/1 -12 nu, har boende i 1-2v på vandrarhem till att börja med. letar alltså boende från 21/1 frammåt, hör gärna av er om ni får en plats över!

Tillbaka
Topp