Boende för 2 i st Anton!

fridmar

Ny medlem
Boende för 2 i st Anton!
Vi är 3 st lättsamma och okomplicerade killar på 20 år från kinna som gör första säsongen i St Anton.
Vi är 2 skidåkare & en brädåkare (ska lära sig skidor).

Vi har som sagt 2 platser kvar i en mkt fin 80kvm stor lägenhet i st jakob. 3-4 km utanför centrala st anton.
Lägenheten har 3 sovrum varav 2 rum med dubbelsäng.
Vi vill nu fylla ett av dubbelrummen men 2 lättsamma personer. Vi söker folk som inte bara är här för att festa utan även prioriterar skidåkningen och som även tänker stanna säsongen ut. Killar eller tjejer spelar ingen roll.
Utöver rummen finns ett stort fullutrustat kök, dusch/WC, 2 balkonger, kabel-TV, tillgång till internet, tvättmaskin & torktumlare, Skidförvaring.

Svara på tråden så hör vi av oss till de som verkar intressanta.
Ha det gött / Martin, Jens Peter.

Boende för 2 i st Anton!
Hej hej. Är grymmt intresserad av en plats. Är en skidgalen kille på 19 år. Åker ner hela säsongen för att åka skidor. inte för att jobba eller festa varje dag. Vore fint om ni har en plats över. Åker ner runt 10 december.

Finns på 0735362196 eller mns Peterwallin314@msn.com

Boende för 2 i st Anton!
Nu skrev jag ett inlägg till dig, men svarar här också och berättar lite om mig själv =)

Är en tjej på 20 år som åker ner med en kompis i januari för att göra en andra säsong i St Anton. Åker skidor och är i St Anton för skidåkningens skull såklart, men lite fest ibland hör ju till =) har inget boende än så är mycket intresserad, men skulle vilja veta lite om priset och så också bara.

Hör gärna av er på 0733541743.

Ha det bra
Julia

Boende för 2 i st Anton!
Hej på er! Jag kom just hem från en höst i USA och surfade in här för att fundera över om en säsong i St anton är livets mening. Och jo, när jag hittade erat inlägg här så verkar det ju som menat ;)

Jag heter Magnus, är 22, ägnar gärna min fritid och tid till musik. Jag hoppas jag är en sån som är bra att bo med i kollektiv. Känner att jag ger upp ambitionen att berätta vem jag är här och nu. Ring mig istället. Jag antar ni vill veta lite om vem jag är innan ni bestämmer något och jag har ett par frågor också. Om det blir aktuellt kan jag kanske komma och träffa er så vi får ses på riktigt. Hör av er!

Magnus

0739 193759
interice@hotmail.com

Boende för 2 i st Anton!
Tjena!
En glad o halvflummig 20 årig tjej från Trollhättan. Är inne på att göra min andra vintersäsong. Jag va i italienska alperna förra vintern. Jobbade då som bartender på nätterna o va uppe hela dagarna med min bräda. Skidor va det ett bra tag sen jag stod på. Har tänkte mig att kunna jobba lite under säsongen så man inte går minus för mycket och självklart åka åka åka! Är inte där för festandet även om de funkar emellanåt det med. Jag är hemma i Sverige nu, har varit det hela hösten och innan det bodde jag några månader i Spanien, sen Italien och på sist på Kreta. Har alltså gjort på vinter- och sommarsäsong, men vintersäsong var helt klart bäst! Nu har jag alltså tänkt mig iväg igen till snön. Jobbar som högstadievikarie och bartender här hemma. (Hoppas det inte drog ner nu bara för att jag skrev att jag jobbar som lärare...) ;) Jag tyckert faktiskt om det även om uppkäftiga fjortonåringar kan vara lite jobbiga emellanåt.

Hoppas ni fastnade för något o hör av er! jonnasvanstorm@hotmail.com eller 0737263297

Jonna!

Boende för 2 i st Anton!
Heeeeej!
Vi är 2 glada tjejer från Malmö som flyger ner till St Anton den 13:e december, meeeeeen har fortfarannde inte hittat nått boende. Hade varit super om vi får hyra in oss hos er! När tänkte ni åka ner? Vad är priset för lyan? Lovar att vi kommer ha superkul i och utanför backen!!

Hör GÄRNA av er!

camillazetterberg@hotmail.com el 0733-368320

/Camilla och Caroline

Boende för 2 i st Anton!
hej hej...

riktigt intresserad.. tjej 20 år älskar åka skidor och träffa folk..
men vad ligger hyran på?

sanna
sanna_remne@hotmail.com

Boende för 2 i st Anton!
Hejhej. Jag är överaskande nog också galet intresserad. Jag är 19 åker mycket skidor varje säsong mest i hemavan där jag åker mycker puder och endel park, har en säsongs vana av tranceivers. Är norrlänning så jag är som lätt att ha och göra med. har bott i kollektiv i oslo i nu två månader och det har funkat fint. varför stanna mindre än en säsong? mitt telefon nummer är 4746386033.

Hade

Boende för 2 i st Anton!
Hej jag är en kille på 20år från borås som är grymt sugen på att ta en plats i eran lägenhet. Hade boende i st jakob men det hade blivit något missförstånd fick jag reda på i dag så just nu har jag inget boende. Har plats i en bil ner till st jakob på onsdag, så det hade vart kanon om jag hade ett boende när jag kommer ner så man slipper leta.
hade vart shysst om ni hörde av er snarast !!!
Tack på förhand Pontus Jacobsón

0708384664

Tillbaka
Topp