boende i Andermatt

torsten

Ny medlem
boende i Andermatt
Tjena!

Vi är två killar som tänkte åka ner till Andermatt runt den 20 jan o stanna till 31 mars. Nån som har något ledigt boende till två skidåkare eller nån/några som har lust att ordna upp något tillsammans? Vi håller på o letar för fullt men det skulle ju vara kul att dela med några fler.

Hör av er!

boende i Andermatt
Hej
Jag och minst en kompis går i pecis samma tankar, vi tänkte sticka dit runt den 20 januari, dock har vi inte heller ngt boende fixat än. Vi håller som bäst på att maila till flera lägenhets uthyrare också. vi kan ju hålla varandra informerade om vi skulle hitta ngt eller tvärtom.

Ha det!

boende i Andermatt
Hej hej..

Hur bostadsletandet? Ar valdigt sugen att aka ner till Andermatt i vinter men ar ensam och har inget boende. Var i Mayrhofen forra vintern och slet som skidlarare men aker for pudret i ar. Hittar ni en stor lagenhet och behover hjalp med hyran ar jag mkt intresserad av att hjalpa till =)

hare fint!

//Gustav

boende i Andermatt
Hei! Eg kunne tenke meg en vinter i Andermatt, men har ingen å dele leilighet med. Så om det var mulig å bo(kjøre ski) sammen med andre hadde det vært fint! så hjelper gjerne til med husleiga også...

//bernt

boende i Andermatt
hej.
vi har fullt i vår lägenhet, och nu vill två tjejkompisar oxå ner till puderparadiset andermatt.
om ni hittar något boende och vill dela hyran med två söta tjejer så hör av er till mig så hookar jag upp er.

boende i Andermatt
Hej!
Planerar också att övervintra i Andermatt, måste bara meddela den skola jag jobbar på att jag inte fortsätter nästa termin...Börjar inse att jag inte kan hålla mig borta i vinter heller. Är det nån som har plats över så hör gärna av er till mig. Tänkte köra ner efter jul och stanna hela vintern.

Tillbaka
Topp