Boende i Åre uthyres säsongen 09/10

DanJog

Ny medlem
Hej

Vi är ett par på 24 samt 27 år som under säsongen 09/10 kommer jobba i Åre.'
Boendet är nytt och ligger i Björnen nära Copper Hill.
120 m2, 5 sovrum med 2 sängar i varje rum , 2 Badrum, 2 Balkonger och gemensamt kök och allrum.
Nu söker vi inneboende, gärna seriösa säsongsanställda eller skibums.
Hyran är 4000kr per rum vilket då kan delas på 2personer.
Ju fler i vi är ju billigare hyra.

Kontakta oss innan Onsdag den 28/10.
svara på forumet genom en kort presentation samt ange er mail adress så kontaktar vi er omgående.

Mvh Daniel och Maria

Hej!

Jag är intresserad av ert erbjudande.

Jag skall arbeta på ICA i Åre i vinter och behöver någonstans att bo! Jag åker tillsammans med en vän och det hade varit super att få hyra ett rum av er.

Vi är två glada, ordningsamma göteborgstjejer laddade på en go skidsäsong!

Hälsningar,

Caroline

caroliine90@hotmail.com

Hej!

Är också intresserad av erat boende.

Ska jobba på Manpower i vinter för andra säsongen och är nu på jakt efter boende. Letar boende med en arbetskollega och vi är mycket intresserad av att hyra ett rum hos er.

Vi är båda 22 år gamla, ansvarsfulla och hänsynstagande. Bodde även förra året i ett större boende och har goda referenser från förra hyresvärden.

Så hör gärna av er!

På återhörande, Filip

filip.oggesjo@hotmail.com

Hej! vi är 3 stycken som är intresserade av att hyra 2 stycken rum isånafall! Jag och min flickvän samt en kompis. Vi har jobb i åre och är rökfria, lugna. Hör av dig om det är intressant!

Jag berättar givetvis mer om ni hör av er!

gertis_rocky@hotmail.com

MVH Love Wige

Senast ändrad:
Hej hej! Vi är två tjejer och två killar som har sökt boende sen i Maj, men utan resultat. Så när vi såg detta blev vi riktigt glada och är naturligtvis väldigt intresserade av att hyra ett boende hos er. Vi tjejer ska jobba på hotellet Continental Inn och killarna på Manpower. Vi är väldigt skötsamma, ansvarsfulla,sociala och funkar mycket bra med andra människor.

Hör gärna av er
& ha det bra så länge!

/ Andrea

andrealundkvist@hotmail.com

Hej

Jag (Patrik) och min vän (Kevin) tänker spendera årets säsong uppe i Åre. Jag har för tillfället inget jobb för säsongen men har jobbat ihop kapital under sommaren och hösten, så det räcker och blir över. Kevin har jobb på Holiday club. Vi är ordningssamma, positiva och försöker att alltid stå vid liften när den öppnar, då skidåkning/brädåkning) är vårt främsta mål. Rökfria båda två, och riktigt haja på att laga mat! Förskottshyra eller liknande inget problem.

Med vänliga hälsningar

Patrik och Kevin

patrik.valfridsson@gmail.com
070-7563837

Hallå!

Jag (Hanna Wallin) och min vän Louise Lundmark ska upp till Åre och säsongsjobba och letar just nu boende så vi är såklart också väldigt intresserade av ert erbjudande!

Vi båda har arbete, jag på Werséns och Louise på ett café. Vi är respektfulla och skötsamma, och ser det som en självklarhet. Vi har båda har varit inneboende under längre tid hos andra familjer, i Italien (Louise) och i Spanien (Jag). Vi brinner för skidåkning och inte minst för att träffa och lära känna nya människor!

Ni får gärna kontakta oss på nummer:

0736508771 eller mail: hannawallin6@gmail.com

Med Vänliga Hälsningar,

Hanna och Louise

Hallå Hallå!

Jag ska upp och säsongsjobba i Åre, Björnen och letar också som alla såklart ett boende. Ska åka upp med några kompisar men även några jag möter upp, dock så är jag den enda som har just fått jobb i Åre, Björnen och de andra ska bo vid Byn.

Så även fast jag är ensam skulle det vara hur bra som helst om man skulle kunna få ett rum ändå? kvittar då även om jag får bo med någon annan i rummet.

Ska även bli min första säsong och är riktigt taggad!
Jag älskar att åka snowboard och är redo att bli bättre.
Men även såklart har jag lätt för nya människor och anpassa mig efter andras behov och miljöer!

Nås på mailen: fotbollsmia_90@hotmail.com

Hare gött, så hoppas jag vi hörs snarast!

Mvh
Go & Gla Mia från Karlskoga

Tjena!

Hade tänkt göra en säsong i åre ( min första) och letar nu efter boende.
Jag älskar att åka skidor(dock alldels för länge sen man åkte) och det är prio 1 för mig när jag nu letar mig till åre.

Är väldigt skötsam av mig och har inga problem att bo med andra.

Hoppas vi hörs snart.

Med vänlig hälsning Filip

Mail: Filippersson10@hotmail.com

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp