Boende i Åre?

MartinHell

Ny medlem
Boende i Åre?
Är det någon som har eller fått en säng plats över isåfall är jag mer än intresserad. hela eller delar av veckor resten av säsongen. allt går .skicka ett mail, tveka inte.
Jag heter martin är 22, bor i stockholm. älskar skidåkning. precis muckat och har fått ett stort muck-bidrag att spendera på skidåkning.

mail: martinhellstrom@telia.com
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp