Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Var i Avoriaz förra vecka 8. Vi bodde på ett helt ok hotell som heter Cedrat, det låg nära backen.
Det finns hotell som ligger högre upp i berget som är jävligt jobbigt att gå upp till. Skidåkningen var helt ok, men utelivet var kasst.