Boende i Bad Gastein -10/11

jowakim

Ny medlem
hej! vi är två personer en tjej o en kille som är nere i BG. vi båda har jobb o letar nu boende. om det är någon som vet något eller har idé/tips, ring oss på vårt journummer 0043 6647 65 458

Det där lät som taget ut Efterlyst, iallfall. Om någon har ett boende här nere med två lediga sängar vore det toppen. Vi är simpla människor, inga gnällspikar. 20 & 23 år gamla!

Om ni inte får tag på oss på vårt österrikiska nr prova 0046 708 575350!

Sweet, hör av er!

/Charlotte & Joakim

Tjena tjena! Jag och en polare sitter nu i samma sits, om ni har hittat något och vill gå ihop med oss eller liknande så vore det lysande. Vi kan höra av oss till er om vi hittar något och vise versa? Vi är två sköna snubbar på 19 år.

ni kan nå oss på +46733329578

Lycka till!

/Kolle och Erik

Låter hur bra som helst, kan du dra iväg ett mail med lite info så vore det klockrent!

karl.wicksell@hotmail.com

Jag kommer skriva på för en lägenhet med 9 sängplatser och kommer då finnas möjlighet att hyra sängplatser eller eventuellt hela rum för 4000 per sängplats i månaden dvs 12000 mellan 8e januari och 8e april

Lägenheten är på 100 kvadrat och har 4 sovrum 2 badrum kök vardagsrum med matsalsdel 2 separata ingångar med stora hallar och även en walking closet

Hör gärna av er till mig på jonatanboquist@gmail.com

Snödjup

Tillbaka
Topp