Boende i Chamonix 1-4mars

annajoh

Ny medlem
Boende i Chamonix 1-4mars
Hejsan! Ngn som har en lägenhet /rum ledigt för 2 pax den 1-4 mars? Gäller chamonix. Alternativt kan tipsa om billigt hotell /vandrahem

Tack på förhand! Mvh Anna Johansson
anna.johansson@mail.nu
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp