annajoh Ny medlem 2007-02-04 Boende i Chamonix 1-4mars #1 Hejsan! Ngn som har en lägenhet /rum ledigt för 2 pax den 1-4 mars? Gäller chamonix. Alternativt kan tipsa om billigt hotell /vandrahem Tack på förhand! Mvh Anna Johansson anna.johansson@mail.nu
Hejsan! Ngn som har en lägenhet /rum ledigt för 2 pax den 1-4 mars? Gäller chamonix. Alternativt kan tipsa om billigt hotell /vandrahem Tack på förhand! Mvh Anna Johansson anna.johansson@mail.nu
christian_ringstedt Ny medlem 2007-02-04 Boende i Chamonix 1-4mars #2 vagabond kolla där vandrarhem som ligger precis utanför stan
Fluffy Medlem 2007-02-12 Boende i Chamonix 1-4mars #3 La frass är också ett helt OK vandrarhem. Ligger på gångavstånd från centrum.