BOENDE I CHAMONIX 2 platser lediga.

HenkeP

Ny medlem
Vi är fyra killar som har fått tag i en 6 pers lägenhet på 50 kvm 800 meter från centrum och har två plaser över. Hör av er om ni är intresserade.

/Henke

Jovars, det låter ju mkt intressant, jag bor i uddevalla.

kan ni inte maila med lite info, typ pris, hur länge och lite sånt krafs...

marcus.ericsson@malmo.com

hej
vi e två stycken som är intreserade av boende den 29/1 - 12/2 i chamonix. Vad vill ni ha för hyra för det.

Vi e nere för att åka skidor och vi har varit säsongare förut. men just nu stämmer det inte att säsonga pga jobb och sånt.

Hör gärna av dig
hälsningar Sara

Vi är 3 pers, men inte svårt att fixa en extra madrass. Vi åker ner i början av januari, hade vart grymt bra att ha någonstans att bo, om bara några dagar. För att styra upp allt.

Har ni andra tips på boende därnere så pma.. .

ses i vinter

hei!
jeg er en jente fra oslo som er veldig interessert i boende...hadde tenkt meg ned i begynnelsen av januar og aa bli til april en gang.kan dere sende meg en mail med pris,litt info om leiligheten++?
marte_el@hotmail.com

hej hej :)

Tjena!

Jag och min flickvän är mycket intresserade av boende i Chamonix.
Vi planerar att åka ner i början av januari och har tänkt att stanna till mitten av april.

Hur länge finns det tillgång till lägenheten och vad är hyran?

Hör gärna av er så snart som möjligt!

MVH Daniel

daniel@bengtsdahl.com

hej igen
kollade din profil, jag kommer också från onsala.
är du intereserad av att hyra ut till oss?

sara

Hei,

Jente på 23 fra Oslo som reiser ned i slutten av januar og planlegger å bli ut sesongen. Interessert i en plass i leiligheten, hvis det fortsatt er ledig. Send meg gjerne litt mer info om pris o.l på mail: ninabjerkely@hotmail.com

Nina

Hej!

Om det finns en plats kvar fortfarande så är jag intresserad!

Jag är en lugn och skön kille med brädaåkningen i första rummet men som inte tackar nej till fest.

D vore nice om ni ville höra av er till mig på lincuz at gmail punk com .

Tnx!

//

Tjena !

Vi ar 2 stycken killar som ar har nere nu och letar boende. Om ni har kvar platserna sa kan smsa eller ringa +46703353424 eller maila nahoj_joel@hotmail.com

Ha det!

hej!!
vi ær 2 tjejer, en svensk och en norsk, vi drar ner før andra sæsongen i januari, vi vill gærna bo med er!!! vi ær vældigt snælla och søta.. hør av er till johanna +47- 481 59 234 eller erikson79@hotmail.com

Tillbaka
Topp