Boende i chamonix centrum- två lediga platser!

christine_la

Ny medlem
Lägenheten är 25 m2 och har två rum varav ett med kök och bäddsoffa. Hyran är på 1800 euro/pers för hela perioden - 4 dec. till 30 april (dvs. 300 euro/månad + dep. = en månadshyra).
Vi är två tjejer på 19 år, som alltså söker två pers som helst ska känna varandra sedan innan, då det kommer att vara tight med plats. Helst sthlm:are eller nära så att vi kan träffas innan avfärd.
Hör av er!

/ Christine och Marie

hej. jag ar valdigt intresserad av att dela boende.tyvarr har jag ingen polare som vill folja med.vad skulle depositionen ligga pa?hor garna av er!

Tjena!
Jag o min kompis letar febrilt efter någobstans att bo! Vi är två tjejer på 19 liksom ni men kommer från gbg, hoppas inte ska va nåt problem? Om ni tycker detta låter som ett bra förslag så hör av er på email: sarah_akesson@hotmail.com

Ha d gött!

Sarah o Karin

oj detta låter som en kanongrej!
jag och en vän som känner varandra riktigt bra letar efter boende i alperna, cham. är perfekt!
jag bor inne i stan och min polare (Måns) bor i vallentuna men jobbar inne i stan.
när är det ni tänkt åka?
vi ser gärna att vi åker ner mot slutet av december/tidigt januari

i övrigt är vi är 2 rätt kul personer, sociala och trevliga. våra intressen är skidåkning, segling, mm. och naturligtvis en del partaj.
hör gärna av er om vi verkar intressanta :P

rohansson@hotmail.com <-- msn/mail
0736540624 <-- nummer till mig

/Robin och Måns

Tillbaka
Topp