Boende i Chamonix, finns det fortfarande intresse?

iZt3R

Ny medlem
Den 1a januari blir jag hemlös i Chamonix som det ser ut nu.
Det finns dock lägenheter att hyra med rum för 3 personer och uppåt. Priserna började på £3500 (~42000kr) för hela säsongen. Så är det nån som är sugen kan jag ordna med lägenhet.
Är det nån som har plats för inneboende är jag intresserad av det också

//Markus Carlborg
tel: +46735016897
Syns på south bar!

hej!

jag heter marianne , är 23 och pluggar i göteborg.

jag är verkligen intresserad. jag kommer till chamonix 25 jan, och från och med då behöver jag bostad. jag kan tänka mig att betala hyra för hela jan också. hör gärna av dig på 070 2854500 eller marianneberg1@gmail.com .

ha det gott sålänge!
/marianne

jag finns här nere nu å letar boende så är helt klart intresserad!!

bara höra av dig där

+46738014301

// Jim

Tja!

Jag heter Erik, 21 år, skidlärare och väldigt intresserad av boende i Chamonix. Kommer ner så fort jag vet var jag ska ta mig. Har även med mig min 22åriga flickvän. Vi har båda säsongat i Åre men siktar nu på nåt större. Hör gärna av dig på erkajonsson@hotmail.com eller 0708-782108

peace

Då var lägenheten fixad! 18m2 med 3 sovplatser i Chamonix sud från den 2a januari.
En av platserna kommer att vara ledig tills dess att Marianne kommer ner den 25e januari. Finns det nån som är sugen på den platsen så hör av dig.

Till Erik: kolla på www.chamserve.com dom kan ha några lägenheter kvar!

Jag kommer att åka dit 15 eller 25 januari....Hmmm

Och ERIC tar den sista platsen fram till den 25e!

Senast ändrad:
hej, jag heter linn 23 år och kommer från östersund/åre. vill åka ner till chamonix i början av jan och stanna säsongen ut,letar just nu boende. fick mail av marianne(ovan) och blev meddelad att jag skulle kontakta dig (iZt3R) hör gärna av dig om det finns plats från 1 jan! mvh/linn rydstedt

Tillbaka
Topp