BOENDE I CHAMONIX, kring nyår

C-a-r-i-n-e

Ny medlem
BOENDE I CHAMONIX, kring nyår
Vi är 2 fd säsongare som behöver nånstans att bo 25/12 - 7/1.
Alla alternitv är välkomna!
Kanske nån som ska säsonga, men inte kommer ner förrän i januari o vill hyra ut sitt boende innan dess?
Eller några som vill få in lite extra cash? Vi sover gärna på soffan!
Hör av er snarast,
Karin
karinhasselberg@hotmail.com
 
BOENDE I CHAMONIX, kring nyår
hej du... det kan kanske bli aktuellt om ni är sugan på att trycka ihop er lite.. extra pengar är ju aldrig fel....
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp